Doel van de vereniging

De Uitvaartvereniging "En Hij Stierf" is al meer dan 100 jaar een zelfstandige uitvaartvereniging, die aangesloten is bij de Federatie van uitvaartverenigingen in Friesland. De Friese Federatie werkt samen met het landelijk samenwerkingsverband van uitvaartinstellingen zonder winstoogmerk ( NARDUS ) .

De dood is niet een onderwerp waar we makkelijk over praten. Toch is het verstandig om er nu al over na te denken. Want u kunt vandaag voorkomen, dat u straks niet de uitvaart krijgt die u zou wensen. Als u lid bent/wordt van de Uitvaartvereniging "En Hij Stierf" Broeksterwâld/De Falom hoeft u zich daar geen zorgen over te maken. De vereniging regelt en verzorgt de begrafenis/crematie zoals u dat wenst.

Door steeds met de tijd mee te gaan voorziet onze vereniging nog steeds in een behoefte en dat nu al meer dan 100 jaar. Onze Uitvaartvereniging heeft geen commerciëël doel, maar is er om het belang van de leden te behartigen. Uw belangen en die van uw nabestaanden.

De uitvaartvereniging "En Hij Stierf" regelt dat de praktische zorg u en uw nabestaanden uit handen wordt genomen. Dat geeft u de gelegenheid om u te concentreren op het afscheid en toe te geven aan het gevoel van rouw.

De Uitvaartvereniging "En Hij Stierf" is bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 40000501 ingeschreven te Leeuwarden.